July 31, 2016

Salon

(No comments)

Acest scrub preparat in casa iti va lasa pielea moale si catifelata. Particulele de zahar exfoliaza pielea, cafeaua ajuta la reducerea celulitei, iar uleiul de masline hidrateaza pielea, lasand-o fina si stralucitoare. La final, pielea ta va purta doar un miros ispititor de cafea proaspata.

http://decostyle.mayra.ro/upload/1/article/1467/boabe_de_cafea_width_01.jpg

Ingrediente:

  • 4 linguri de zahar
  • 2 linguri de cafea
  • ulei de masline

Se amesteca zaharul si cafeaua si se adauga uleiul de masline, atat cat este necesar pentru a omogeniza acest amestec si pentru a-l face usor de aplicat.

Dupa ce am aplicat gelul de dus si am clatit bine pielea, porii sunt indeajuns de deschisi pentru a primi maximum de beneficii din uleiul de masline, iar gomajul va avea cele mai bune rezultate. Masam pielea usor (zaharul este destul de abraziv), insistand in zonele cu probleme (coate, calcaie). Lasam sa actioneze timp de 5 minute, dupa care clatim. Pielea va ramane fina, hidratata si stralucitoare.

sursa:   www.one.ro

July 30, 2016

Salon

(No comments)

Întodeauna este mai bine să folosești produse naturale pentru piele, pentru că acestea nu conțin parabeni sau alte ingrediente ce pot usca pielea sau, mai rău, pot provoca reacții alergice. Ai nevoie de câteva ingrediente din bucătărie pentru masca de față care îți curăță porii în profunzime:

masca-fata

Cu siguranță ai și tu în bucătărie o sticlă de ulei de măsline presat la rece, dacă nu chiar un borcănel de ulei de cocos. Ambele sunt bune pentru demachiat. Uleiul îndepărtează mult mai bine produsele cosmetice de pe față și în același timp hidratează pielea.

Pur și simplu toarnă câteva picături de ulei pe discheta demachiantă și îndepărtează machiajul ca în mod obișnuit. Desigur, este indicat să te speli pe față după ce te demachiezi cu ulei, ca să fii sigură că ai îndepărtat orice urmă de fard.

Pasul al doilea: fierbe apă într-o oală, apoi toarn-o într-un lighean. Vei sta cu fața deasupra ligheanului și cu un prosop peste cap, ca aburii să-ți deschidă porii. Poți adăuga în apă 2-3 picături de ulei esențial de arbore de ceai sau ulei esențial de lavandă, pentru relaxare. Stai așa 10 minute, apoi întinde pe față o mască făcută din: o linguriță de ulei de măsline, o jumătate de gălbenuș și o linguriță de miere. Amestecă ingredientele, apoi întinde masca pe față și las-o să acționeze 20 de minute. Dacă ai ingredientul, atunci mai poți adăuga la amestec o linguriță de argilă albă.

Gălbenușul îți hrănește pielea în profunzime, uleiul de măsline o hidratează, iar mierea îndepărtează bacteriile și curăță porii în profunzime, ca și argila albă.

La final, clătește cu apă călduță și neapărat folosește un tonic ca porii să se închidă la loc. Dacă nu ai unul acasă, îți poți face din oțet natural de mere.

Amestecă 1 parte oțet natural de mere cu două părți de apă filtrată (sau fiartă și răcită). Ține ingredientele într-o sticlă sau un borcan de sticlă și folosește ori de câte ori ai nevoie cu o dischetă de vată. Atenție, evită zona ochilor!

 

sursa: avantaje.ro

July 19, 2016

Salon

(No comments)

Faceți cunoștință cu Indra Devi (numele real, Eugenia Peterson). Ea a trăit până la vârsta de 103 ani. Indra vorbea 12 limbi, iar printre cunoștințele sale se numărau o mulțime de celebrități de la Hollywood (Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Greta Garbo) și din întreaga lume.

Untitled

Dorim să vă prezentăm cele 29 reguli de alimentație ale Indrei Devi. Acestea ar trebui urmate dacă vreți să trăiți o viață lungă și sănătoasă.

  1. Nu beți apă cu gheață deoarece afectează negativ circulația firească a sucurilor gastrice și digestia sănătoasă.
  2. Beți în fiecare dimineață, imediat după trezire și în fiecare seară, înainte de a merge la culcare câte un pahar de apă călduță sau la temperatura camerei.
  3. Beți cel puțin 5-8 pahare de apă pe zi.
  4. Nu beți în timpul mesei deoarece lichidele diluează sucul gastric. Se permite să beți cu o jumătate de oră înainte de masă și la 2-3 ore după masă.
  5. Beți apa cu înghițituri mici, fără grabă.
  6. Consumați mai bine fructe proaspete în loc de suc.
  7. “Înviorați” apa fiartă prin turnarea ei dintr-un recipient în altul. Este suficient să faceți asta de câteva ori pentru ca apa să recapete elementele pierdute în timpul fierberii, să creeze un efect revigorant și să stimuleze efectul asupra organismului.
  8. Dacă preparați suc din morcovi proaspeți, ridichi, sfeclă sau alte legume, adăugați un pic de verdeață.
  9. Excludeți din dieta dvs alcoolul, cafeaua, ceaiul și cacao.
  10. Beți laptele cu mici înghițituri, deoarece în caz contrar ar putea provoca tulburări digestive. În general laptele este un fel de mâncare, nu de băutură.
  11. Alegeți mâncarea nu cea care vă place, ci pe care organismul dvs o poate asimila.
  12. Alegeți produsele alimentare cu aceeași responsabilitate și grijă ca și în cazul hainelor sau mobilierului.
  13. Excludeți din dieta dvs alimentele “moarte”: conservele, orezul alb șlefuit, zahărul rafinat, făina albă, dulciurile, produsele de patiserie și oțetul. Înlocuiți-le cu orezul brun, zahărul brun, făina de cereale integrale și mierea de albine.
  14. Pesmeții și pâinea învechită sunt mai folositoare decât pâinea proaspătă. Dar ele trebuie mestecate foarte bine și consumate fără lichide.
  15. Consumați nu mai mult de o porție de amidon la o masă. Astfel, dacă mâncați orez, nu mai consumați la aceeași masă pâine, cartofi, paste etc.
  16. Nu consumați la aceeași masă produse cu un conținut înalt de amidon împreună cu cele bogate în proteine (de exemplu cu mazăre, varză, ouă etc.) dacă vreți să evitați problemele cu peristaltismul.
  17. Utilizați apa în care au fiert legumele la pregătirea supei.
  18. Nu aruncați vrejurile de morcov, sfeclă sau ridiche, ci adăugați-le în supă în timpul fierberii.
  19. Fierbeți legumele la foc mic și în cantitate mică de apă, iar cel mai bine la bain marie.
  20. Excludeți din meniu bucatele prăjite și cele grase. Ele se asimilează foarte încet de organism.
  21. Nu consumați grăsimi de proveniență animală (slănină, margarină, unt, ouă etc.), căci ele ridică nivelul de colesterol în sânge.
  22. Doriți să reduceți nivelul de colesterol? Consumați lapte, brânză de vaci și pește și renunțați la ouă și ficat.
  23. Renunțați la produsele ce conțin grăsimi animale, căci ele sunt sărace în proteine, ceea ce împiedică activitatea fermenților.
  24. Atrageți atenția nu doar la cantitatea de grăsimi și calorii consumate, dar și la conținutul de substanțe minerale în produse.
  25. Niciodată nu încălziți de mai multe ori bucatele ce conțin orice fel de grăsimi, inclusive ulei vegetal.
  26. Mâncați fără grabă, într-o atmosferă plăcută și liniștită.
  27. Evitați să mâncați în situații de stres, dispoziție proastă sau iritații, căci organismul secretă toxine ce ajung în tractul digestiv.
  28. Evitați discuțiile neplăcute în timpul mesei.
  29. Adoptați o atitudine respectuoasă față de mâncare.

Însăși Indra Devi a respectat toate aceste reguli până la sfârșitul vieții sale. Anume astfel ea a reușit să ajungă la onorabila vârstă de 103 ani!

July 11, 2016

Salon

(No comments)

Unele dintre cele mai energizante fructe din lume sunt apreciate a fi cele denumite goji. Acestea se consuma proaspete, cat si sub forma de suc, pudra, capsule sau uscate. Fructele proaspete pastreaza cel mai bine proprietatile benefice ale fructului, dar in stare proaspata, goji nu rezista decat cateva zile, astfel ca este foarte greu de exportat in aceasta forma.

Expertii in domeniul nutritional sustin ca fructele goji uscate reprezinta forma cea mai bine adaptata consumului terapeutic, in acest mod acestea putandu-se conserva timp de un an.

Ele pot pastra astfel multe dintre substantele benefice, fiind, cel mai usor mod de consumat si procurat. Totusi, fata de alte fructe, goji trebuie consumate in functie de anumite criterii.

De pilda, exista o anumita cantitate pentru cei care goji pentru prima data si alta pentru cei care consuma in mod regulat sau pentru cei care consuma aceste fructe in scop terapeutic.

Goji

Dar cum se consuma in mod corect goji?

Nutritionistii spun ca fructele goji au darul de a echilibra aportul de nutrienti si oxigen in corpul uman, iar asta poate cauza simptome neplacute, in primele zile de consum, cum ar fi: dorinta de a merge des la toaleta, oboseala fizica si psihica sau somnolenta.

In plus, trebuie sa tineti cont de faptul ca aceste simptome nu tin niciodata mai mult de 14 zile, iar dupa aceea veti simti cu adevarat beneficiile fructelor goji. Cei care mananca fructe goji se simt mai bine, dorm mai bine si au o stare psihica echilibrata.

Este recomandat ca in primele 72 de ore sa se consume cate 5 fructe goji pe zi, iar dupa aceste zile, este indicat sa se dubleze cantitatea. In cazul in care va aparea o stare de rau, se va diminua cantitatea la jumatate.

Pe de alta parte, trebuie spus ca un consum regulat al acestor fructe se recomanda celor care nu sufera de probleme grave de sanatate, care doresc sa isi imbunatateasca starea generala de sanatate fizica si psihica si sa previna imbolnavirile.

Cei care au probleme de sanatate pot sa consume cel mult 100 grame de goji pe zi!

Aceste persoane pot consuma aproximativ 8 grame de fructe goji de doua ori pe zi, dimineata si seara. Care2.com scrie ca consumul fructelor Goji in scop terapeutic este destinat persoanelor care sufera de afectiuni grave si care au incercat numeroase tratamente conventionale.

Mai multe cercetari realizate la Universitatea din Shanghai, China au indicat faptul ca cu cat persoana este mai bolnava, cu atat efectele de reechilibrare ale organismului sunt mai intense.

Cei care au probleme de sanatate pot sa consume cel mult 100 grame de goji pe zi. Specialistii recomanda ca aceste fructe sa fie consumate cu 30 de minute inainte de micul-dejun, iar pe perioada curei, in special in primele zile, este bine sa se suplimenteze si consumul de apa, deoarece fructele goji pot favoriza aparitia constipatiei.

sursa: alimentatie-sanatoasa.com

 

July 8, 2016

Salon

(No comments)

bloggingSpecialiștii în resurse umane au observat că tot mai multe persoane evită joburile cu program rigid, de la 9 la 18, preferând o carieră care să le ofere o răsplată personală mai mare. Vedem tot mai des femei care renunță la joburile în corporații și aleg să clădească o carieră din pasiune și să devină propriile lor șefe.

Iată 5 exemple de cariere neconvenționale pentru care multe femei au renunțat la joburile tradiționale, la birou:

 

  • Blogging

 

Evoluția galopantă a internetului și dezvoltarea site-urilor de socializare au făcut ca blogging-ul să devină o carieră viabilă pentru foarte multe persoane. Dacă la început blogul se asemăna cu un jurnal online, acum s-a transformat într-o adevărată publicație, uneori chiar nișată pe un anumit domeniu – fashion sau beauty-blogging, un blog de fotografie, de filme, literatura etc. Să pornești pe drumul blogging-ului nu este deloc dificil, ai nevoie doar de un laptop, un domeniu și talent pentru a-ți seduce din condei cititorii.

Experiențele de zi cu zi povestite pe blog, discuțiile cu cititorii în secțiunea de comentarii, interviuri cu diverse personalități – toate fac parte din activitatea unui blogger. Iți va fi indispensabil, așadar, și un reportofon digital pentru interviuri. Aruncă un ochi pe acest site si vei găsi o mulțime de modele de reportofoane, inclusiv unele disimulate, în formă de pix sau stick de memorie, care te vor ajuta să captezi orice discuție care îți stârnește interesul.

 

  • Bijuterii hand-made

 

O mulțime de femei și-au transformat pasiunea pentru cercei, brățări și coliere într-o adevărată carieră. Fimo, lemn, clei și o mulțime de alte materiale sunt utilizate în realizarea bijuteriilor hand-made, iar pentru că fiecare piesă este unicată, clienții nu se lasă prea mult așteptați.

Dacă ești pasionată de realizarea bijuteriilor, ai la dispoziție și cursuri pentru a-ți perfecționa tehnica și pentru a învăța modalități noi de a crea tot felul de obiecte de decor. În plus, asistăm la o reîntoarcere la obiecte autentice, iar bijuteriile în serie sunt tot mai puțin căutate.

 

  • Make-up artist

 

După ce ți-ai pierdut ore în șir zilnic în fața oglinzii în cautarea machiajului de zi perfect, e timpul să arăți și altor femei care este nivelul tău de îndemânare cu pensulele. Foarte multe femei și-au lăsat în urmă jobul de la corporație pentru a merge pe drumul machiajului profesional, iar acest lucru le-a adus o mulțime de satisfacții.

Orele de lucru sunt flexibile, este un domeniu creativ și în care vei cunoaște o mulțime de persoane interesante, mai ales artiști. Jocul cu farduri, gloss-uri și culori este fascinant pentru orice femeie, însă devine o adevărată carieră doar dacă ești dispusă să investești timp în pasiunea ta.

 

  • Ghid turistic

 

Ce poate fi mai plăcut decât să le împărtășești turiștilor frumusețea țării tale natale? Peisajele superbe, clădirile emblematice și multitudinea de persoane cu care interacționezi zilnic fac din meseria de ghid turistic una neconvențională, care nu are nimic de-a face cu statul la birou.

În vreme ce tu le arăți turiștilor locurile deosebite din România, mulți alții stau la birou în ședințe interminabile și lucrând la proiecte cu deadline-uri imposibile. Poate din acest motiv tot mai mulți se îndreaptă către această carieră.

 

  • Instructor de fitness

 

Atunci când orele la sala de sport s-au transformat într-o adevărată plăcere, este aproape firesc ca asta să se transforme într-o carieră. Locul biroului este luat de sala de sport, iar sunetul tastelor este înlocuit cu cel al muzicii ritmate. Vei vedea o mulțime de persoane care își vor schimba viața cu ajutorul tău și vei contribui în mod activ la această schimbare.

Într-un secol în care tot mai mulți dintre noi cădem pradă mâncării de la resturantele fast-food și avem un stil de viață sedentar, niciodată nu sunt suficient de mulți antrenori de fitness.

sursa: marieclaire.ro