October 28, 2014

Coafură, Salon

(No comments)

Am vazut deja covorul de frunze, primul îngheţ, au aparut noi colecţii de haine, nu e firesc să aducem o schimbare şi culorii părului? Dacă nu eşti sigură cum să îţi vopseşti părul toamna aceasta, iată trei trenduri care cu siguranţă vor fi pe placul tău.

Chiar dacă vara s-a terminat, nu înseamnă cu nu mai poţi avea un look sun-kissed. Bronde este o variantă a look-ului cu suviţe şi un mod perfect de a adăuga ceva special la clasicul castaniu sau brunet.

Bronde este o reinventare elegantă a modului în care brunetul poate experimenta o ultimă pâlpâire de vară în timp ce anotimpurile se schimbă către zile mai întunecate”, spune Nelson Chan, stilist din Beverly Hills. El sugerează să ţinem departe de rădăcini suviţele şi, în schimb, să le împrăştiem în jurul ochilor, a pomeţilor şi a decolteului, aşa cum au procedat Jessica Alba şi Chrissy Tiegen.

bronde tendinte de toamna par

 

Nuanţa roşie aleasă pentru sezonul acesta este cuprul, mai îndrăzneţ decât roşu căpşună sau portocaliul cu care ne-am obişnuit sezoanele trecute. Însă chiar dacă este mai vibrant, arată în acelaşi timp şi natural.

Un cupru puternic strigă „toamnă” şi este recomandată în special persoanelor cu ochi albastri sau verzi.

cupru tendinte de toamna par

Sombré este varianta mai subtilă a celebrului ombré, de aici venind şi numele. În loc de o trecere bruscă între nuanţe, sombré nu este atât de bine definit, iar contrastele nu sunt atât de puternice.

Un look natural precum cel al lui Kerry Washington sau Lily Aldridge se potriveşte oricui şi va rămâne în tendinţe multe sezoane.

sombre tendinte de toamna par

 

sursa: cosmopolitan.ro

October 18, 2014

Salon

(No comments)

Cel mai mare organ al corpului, pielea, e si ea foarte sensibila la schimbarea de sezon sau alimentatie. Si pentru ca detestam sa avem riduri sau pete pigmentare, iata cateva idei de… alintare a pielii.

In functie de momentul zilei, al lunii sau al anului, pielea noastra este supusa unor ritmuri biologice diferite, care, daca le respectam, o fac mai receptiva si mai elastica. Dar nerabdarea noastra adesea o destabilizeaza. Avide dupa rezultate rapide, ne grabim sa folosim o crema noua, dupa ce am lasat-o pe aceea care nu „a stiut“ sa dea rezultate intr-o saptamana. Or adaptarea permanenta – o noua ingrijire, un nou anotimp – ii tulbura echilibrul. In realitate, nu ar trebui sa judecam eficacitatea unei ingrijiri inainte de un ciclu complet de reinnoire celulara, respectiv inainte de 28 de zile.femeie-hidratare-piele_b04b958c3c

Succesiunea anotimpurilor

Ele influenteaza viata pielii, organ sensibil la variatiile climatice. Folosirea produselor de ingrijire adaptate frigului sau caldurii pare sa se impuna de la sine pentru multe dintre noi. Ceea ce stim mai putin, este ca pielea sufera mai mult primavara si toamna. In timpul acestor anotimpuri intermediare, cand variatiile de temperatura si umiditate nu sunt statornice, ea trebuie sa faca un efort mai mare de adaptare. Contrar opiniilor general acceptate, pielea suporta mai bine temperaturile extreme ale iernii si ale verii, pentru simplul motiv ca sunt constante.

Toamna este o faza de tranzitie. Pielea devine mai pala, isi pierde tonusul, se deshidrateaza. Atunci cand nu mai este „ascunsa“ de bronz, adevarata sa natura si imperfectiunile apar: riduri, portiuni uscate, puncte rosii sau, din contra, productie crescuta de sebum… Consecintele expunerilor solare se fac simtite. Este perioada ideala pentru masti si cure intensive. Prioritatea o are regenerarea cu ajutorul gomajului si fermitatea prin intermediul produselor antiimbatranire.

Ingrijire intensa de noapte

Noaptea, regenerarea celulara predomina, in principal intre orele 23 si 3 dimineata, perioada in care celulele se inmultesc de doua ori mai repede! Ele se dedica reconstructiei compusilor esentiali ai pielii, neglijati in timpul zilei. Epiderma se deschide si favorizeaza toate schimburile, principiile active sunt mai bine absorbite. Noaptea, pielea elimina toxinele si isi reconstituie filmul hidrolipidic (sebum, in principal), rezervele de apa si nutrienti. Spre ora 23, sistemul imunitar functioneaza la capacitate maxima, agentii patogeni sunt alungati din organism, riscurile de inflamatii sunt la cel mai inalt nivel. Circulatia sangvina subcutanata se accelereaza, ceea ce permite o mai buna nutritie si oxigenare a pielii.

Ar trebui sa aplicam o crema de noapte? Bineinteles! Atunci pielea este mai receptiva, si noaptea este cel mai bun moment pentru a-i intari regenerarea si a o ajuta sa se repare. In final, alegerea este a ta si se face in functie de varsta, anotimp, de tendinta pe care o are pielea si de ce simte ea ca are nevoie in momentul respectiv. Insa, din cand in cand, un weekend pe luna, nu aplica nimic pe piele, pentru a o invata sa isi foloseasca si propriile resurse. Viata inseamna miscare, iar fiinta umana, la fel ca si natura, este conditionata de anumite cicluri. Punandu-ne pe aceeasi frecventa cu ele, oferim tenului o sursa suplimentara de armonie.

 

sursa: http://www.psychologies.ro

October 5, 2014

Salon

(No comments)

indexCele 8 ore de somn sunt extreme de importante pentru sanatate. I.P. Pavlov spunea ca somnul e salvatorul sistemului nervos. De ce avem nevoie de somn? Se cunoaste deja ca în timpul somnului de noapte, creierul nostru reanalizeaza amintirile din timpul zilei si le fixeaza punand bazele identitatii noastre umane. De asemenea, somnul nu serveste numai la refacerea dupa oboseala zilei, avand rol important si în consolidarea memoriei.

Ce este deci de facut pentru a avea un somn odihnitor?

Sunt cateva trucuri pe care le putem folosi pentru a ne trezi in forma maxima a doua zi. Iata cateva dintre ele:

Obiceiul de dupa-amiaza

Este evident faptul ca a consuma ceai sau cafea seara nu iti va face nici un favor in privinta somnului. Dar, de asemenea, trebuie sa ai grija la bauturile pe care le consumi dupa-amiaza. Iubesti ceaiul de piersica de la ora 4 dupa-amiaza? Te anuntam ca acesta contine cofeina si la fel contin si anumite bauturi aromate si chiar sucul de portocale.  Verifica nivelul de cofeina al bauturilor pe care le consumi, apoi, daca este posibil, consuma-le pana in ora 2 p.m, astfel incat sa ramana timp pentru a disparea efectele lor pana la ora de somn.

Alege mancaruri benefice somnului

In timp ce este important sa eviti o masa bogata inainte de culcare ( un stomac plin iti va disturba somnul ), unele mancaruri te vor ajuta sa adormi mai usor.. Daca ai avut parte de cateva nopti de somn chinuitor, prepara-ti o pasta de grau cu legume proaspete, cubulete de piept de pui, sos de rosii si presara putin parmezan pentru cina. Aceasta gustare contine o combinatie prietenoasa de proteine si triptofan, un amino-acid care declanseaza serotonina din corpul tau si imbunatateste calitatea somnului.

Daca stomacul tau cere hrana la o ora tarzie din noapte, incearca un bol mic de branza proaspata cu feliute de banane, un alt fel de mancare bogat in triptofan. Alte combinatii de carbohidrati sanatosi si proteine, cum ar fi laptele si biscuiti de graham, iaurt cu cereale, au acelasi rol de ameliorare a calitatii somnului.

Degusta vinul mai devreme

Alcoolul disturba somnul adanc. Daca preferi un pahar de vin seara, consuma-l in timpul cinei, in jur de ora 6 p.m, mai degraba decat la ora 11 p.m. , astfel incat sa ii dispara efectul pana la ora ta de culcare.

Bucura-te de o baie fierbinte baie calda inainte de somn

Iti place sa te relaxezi in cada inainte sa tragi un pui de somn? In mod surprinzator, o baie fierbinte s-ar putea sa fie un impediment pentru somn. Orice actiune care iti va mari temperatura corpului inainte de culcare, ar putea sa iti ingreuneze somnul, deoarece corpul tau are nevoie de o temperatura optima pentru somn. Asta nu inseamna ca nu poti sa te bucuri de o baie dupa o zi lunga de munca, dar nu chiar inainte de culcare.

Creeza atmosfera benefica pentru somn

Sa ai camera intunecata inainte de somn este un inceput bun, dar sa ai o lumina slaba in camera este de asemena important. Lumina puternica prea aproape de pat poate sa iti disturbe somnul. Tocmai din acest motiv, intunericul transmite corpului tau semnalul ca trebuie sa te culci, in timp ce lumina puternica iti spune ca e vremea sa te trezesti. Instaleaza un comutator in camera ta si regleaza-l la intensitate slaba.

Deconecteaza-ti telefonul inainte de culcare

Trebuie sa trimiti inca un e-mail inainte sa te culci? Sa tastezi in pat te poate distrage de la somn, asa ca lasa telefonul si calculatorul in alta camera. Este posibil ca vibratiile telefonului sa iti deranjeze somnul, daca esti concentrat sa raspunzi, deci nu te amagi ca ai lasat telefonul pe silence.

Pentru telefoanele fara vibratii, inchide  telefonul cu o ora inainte de somn si pune toate gadgeturile in alta camera astfel incat sa nu fi determinat sa raspunzi. De asemenea, achizitioneaza un ceas cu alarma ca sa nu folosesti telefonul drept pretext si pregateste te sa te trezesti odihnit.

Transforma-ti dormitorul intr-o oaza de liniste

Este o regula esentiala pentru igiena somnului: dormitorul tau ar trebui sa fie o oaza confortabila de liniste, destinata doar pentru somn. Cu cat esti mai dezordonat si mai distras in timpul noptii, cu atat va fi mai dificila tranzitia la somn. Nu tine televizorul in dormitor. Amenajeaza camera de dormit cat mai confortabil, aerisit si …cald.

Somn usor!