March 20, 2014

Salon

(No comments)

sigla

 

 

 

 

si
bursu

 

 

 

 

va propun o super oferta!!

 

Care este avantajul de a avea un Afterschool si un Salon de Infrumusetare pe aceiasi strada, la doar cateva numere distanta? Acela de a veni la infrumusetare si a beneficia de activitati deosebite pentru copil in acelasi timp!!
In perioada 21.03-15.04 puteti beneficia de o sedinta de inot individuala pentru copil, iar pentru dumneavoastra un spalat + coafat + manichiura la doar 165 lei !!! O ora de rasfat pentru mamici inseamna o ora de inot pentru cei mici !!

In plus, la a doua vizita la inot, copilul mai beneficieaza de o consultatie stomatologia gratuita, iar mamica de un pensat gratuit la Maison Esthetique!!
Va asteptam!!

 

 

Pentru servicii este nevoie de programare.

March 17, 2014

Salon

(No comments)

Ai ramane surprins daca ti-as spune ca exista un mic secret al fericirii? Da, da… exista asa ceva. Numele lui este serotonina si se recomanda a fi hormonul fericirii.
De unde atata indrazneala la un hormon? Simplu: pentru ca serotonina este hormonul care raspunde de starea de bine, de calm, de liniste din organismul nostru. Nu-i asa ca suna bine? Ce spui, imi dai 5 minute din timpul tau pentru a-ti povesti despre serotonina?happy
Ai auzit de neuroni. Ei reprezinta celula nervoasa, unitatea de baza a sistemului nervos. In corpul nostru sunt milioane de astfel de celule care au rolul de a trasforma un stimul venit din exterior intr-un implus nervos. Celulele nervoase interactioneaza intre ele. Si acum vine rolul serotoninei, pentru ca ea este substanta chimica cu ajutorul careia neuronii interactioneaza.
Cum iti spuneam, serotonina este hormonul care iti asigura starea de buna dispozitie si de calm. In plus, ea se face raspunzatoare de calitatea somnului (de unde si o alta denumire a sa, ceasul corpului), de tensiunea arteriala precum si de functiile motorii. Grea misiune pentru acest hormon, nu-i asa? Un nivel scazut de serotonina inseamna o stare depresiva, anxioasa, tulburari de somn.
Studiile medicale au aratat ca barbatii sunt mult mai avantajati decat femeile din acest punct de vedere, creierul lor producand cu aproximativ 50% mai multa serotonina. Ce norocosi, nu-i asa? Asa se explica de ce numarul femeilor care se confrunta cu probleme de acest fel este mai mare decat cel al barbatilor.
In plus, la femei se mai adauga si alti cativa factori care pot determina scaderea serotoninei. Ma refer la menstruatie, nastere, menopauza, perioade care apar in viata oricarei femei. Scaderea estrogenului care are loc in aceste momente aduce dupa sine si o scadere a serotoninei. De aici si starile de disconfort psihic, depresiile si anxietatile de care se plang adesea femeile.
Happy-Woman
Ce este de facut in asemenea momente? Una dintre solutii o reprezinta antidepresivele care regleaza cantitatea de serotonina. Cu toate ca sunt recomandate de medic, antidepresivele prezinta efecte secundare. Serotonina trebuie recastigata insa. Sa cautam deci alte solutii.
Exista o serie de alimente care ne pot ajuta in acest sens. Alimentele despre care vreau sa iti vorbesc in continuare regleaza serotonina din organismul nostru si ne redau atat buna dispozitie cat si somnul odihnitor.

Painea integrala, cerealele, toful, laptele, cacaoa, grepfrutul, banana, ananasul, ciresele, avocado, prunele, curmalele, migdalele pot alcatui un mic dejun sau o gustare care iti vor mentine un tonus ridicat pe parcursul intregii zile. La pranz sau la cina poti consuma carne de pui, peste, orez, spanac, varza de Bruxelles. Sa nu uitam sa mai amintim soia, algele si usturoiul pe care le poti folosi de asemenea pentru completarea meselor tale.
Micile delicii pe care ni le permitem din cand in cand, inghetata, ciocolata si bomboanele, le poti pune de acum pe seama serotoninei pe care acestea o produc. Parca nu te mai simti la fel de vinovat cand le mananci, nu-i asa? Toate aceste alimente te vor ajuta sa faci fata cu bine stresului cu care te confrunti zilnic, stimuland producerea de serotonina de care ai atata nevoie.
Un rol mai mult decat esential in reglarea secretiei de serotonina il au complexul vitaminic B si Magneziul. Le poti lua atat din suplimentele prescrise de medic cat si din alimente- lapte, branza de vaci, peste, soia, fasole uscata (vitamina B), nuci, cereala integrate, fructe uscate, legume, produse lactate. Daca este adevarat ca suntem ceea ce mancam, atunci este perfect adevarat ca putem fi fericiti mancand exact ceea ce trebuie.
Happy-Couple-Love-Wallpaper8

sursa:http://www.stilfeminin.ro

March 9, 2014

Salon

(No comments)

Zatul de cafea a devenit treptat un produs cosmetic natural nelipsit din rutina de ingrjire a tenului, avand in vedere numeroasele beneficii pe care le are acesta asupra pielii.
masti cu zat
Descopera cele mai eficiente retete de masti exfoliante cu zat de cafea, care te vor ajuta sa ai un ten luminos si catifelat.
1. Exfoliant cu miere si zat de cafea
Pentru a prepara acest exfoliant natural ai nevoie de o lingurita de ulei de masline, o lingurita de zat de cafea si o lingurita de miere. Amesteca toate ingredientele intr-un bol si aplica pasta obtinuta pe fata, in timp ce masezi pielea prin miscari circulare usoare. Lasa compozitia sa actioneze timp de 10 minute, iar apoi clateste cu apa calduta si aplica o crema hidratanta.
Eficienta acestui scrub este data atat de proprietatile de hidratare si uniformizare a pielii pe care le au mierea si uleiul de masline, cat si de capacitatea zatului de cafea de a curata porii si de a indeparta celulele moarte.
2. Exfoliant cu lapte si zat de cafea
Pentru aceasta masca trebuie sa amesteci zatul de la o cana de cafea cu 100 ml de lapte. Este important ca amestecul rezultat sa aiba o compozitie cremoasa, pentru a nu aluneca de pe fata. Las-o apoi sa actioneze timp de 20 de minute, dupa care clateste-te pe fata cu miscari circulare usoare, ca sa ii oferi pielii o exfoliere profunda. La final aplica o crema intensiv hidratanta.
Masca cu lapte si zat de cafea iti va lasa tenul catifelat, proaspat si luminos. In timp ce zatul curata porii in profunzime, laptele asigura hidratarea de care pielea are nevoie.
3. Exfoliant cu avocado si zat de cafea
Avocado este renumit pentru avantajele pe care le are asupra pielii, cum ar fi incetinirea procesului de imbatranire prematura si aparitia ridurilor, uniformizarea tenului si hidratarea intensiva a acestuia. Din acest motiv, masca rezultata din combinatia zatului de cafea cu avocado nu poate fi decat una eficienta si benefica pentru sanatatea si aspectul pielii.
Amesteca jumatate de avocado cu o lingurita de zat de cafea, pana obtii o compozitie cremoasa. Aplica aceasta compozitie pe fata curata, las-o sa actioneze timp de 25 – 30 de minute, dupa care indepateaz-o cu apa calda.
4. Exfoliant cu zat de cafea si ulei de masline
Se spune ca acest amestec reduce efectele imbatranirii astfel incat rivalizeaza cu o sedinta cu botox. Uleiul de masline este folosit deja de secole pentru produsele de frumusete datorita antioxidantilor care pastreaza pielea fina si supla. Zatul este un abraziv natural si ajuta la curatatea porilor si, in acelasi timp, este antibacterian.
Toarna doua lingurite de ulei de masline intr-un castron. Apoi adauga doua lingurite de zat de cafea. Amesteca si aplica pe toata suprafata tenului si maseaza usor cu miscari circulare. La final, clateste cu apa calda. Nu este nevoie sa mai aplici crema, deoarece uleiul de masline are efect hidratant.
5. Exfoliant cu ou si zat de cafea
In timp ce zatul curata si catifeleaza pielea, oul este un ingredient foarte eficient in combaterea ridurilor si a micilor imperfectiuni ale tenului. Asadar, aceasta masca poate fi remediul ideal daca iti doresti o piele fina si uniforma.
Amesteca intr-un bol trei lingurite de zat de cafea cu albusul de la un ou, pana obtii o pasta fina. Aplica masca rezultata pe fata, evitand zona ochilor si las-o sa actioneze aproximativ 10 minute, pana simti ca te strange fata. In timp ce te clatesti pe fata, maseaza-ti usor pielea, ca sa o cureti de impuritati cu ajutorul zatului.
Exfolierea este recomandata saptamanal, insa nu trebuie sa o realizezi de mai mult de doua ori pe saptamana!

sursa: www.elle.ro

March 2, 2014

Salon

(No comments)

1. SA GATIM MAI RETRO – Sa optam cat se poate de des pentru un fel principal ca cele din anii ’50: 80% legume si leguminoase, cel mult 20% proteine animale. Exact opusul fripturii noastre de azi, cu frunza de salata care face figuratie si felia de rosie anemica ce insoteste zilele bune.raw-food-1
Carnea trebuie sa devina condiment, pentru a adauga gust, mai degraba decat element principal in farfurie.
2. SA AMESTECAM LEGUMELE – Broccoli este o leguma anticancer eficace, ea contribuie la detoxifierea organismului, dar efectul sau este mai puternic daca este combinata cu ceapa sau usturoi, sau chiar cu sos tomat. iStock_000009999916Small
Un obicei de adoptat: puneti ceapa, usturoi sau praz in mai toate mancarurile.
 3. UITATI DE CARTOFI – Amidonul lor face sa creasca zaharul din sange. Sunt atat de incarcati de pesticide, incat agricultorii aproape ca nu mananca niciodata cartofi din propria productie.
 4. CAT MAI MULT PESTE – Cel mai bun ritm – de trei ori pe saptamana: sardele, macrou, ansoa, care contin ceva mai putin mercur sau policlorobifenile (PCB) decat pestele gras, precum tonul.
5. „PHITONUTRITIA“ – Oregano, rozmarin, menta… ierburile mediteraneene sunt minunate pentru sanatate. Dincolo de gustul foarte bun, ele aduc antioxidanti si agenti anticancer. Sunt de adaugat periodic in retetele noastre de gatit.
6. SA ALEGEM „INTEGRAL“ – Alegeti mai degraba fainuri integrale si amestecati-le. E bine ca pastele sa fie bio, pentru ca pesticidele se aduna in bobul de grau.
Uitati de fainurile albe si gatiti pastele al dente, cum o fac italienii, pentru a evita cresterea zaharului in sange.
7. CAT MAI PUTIN ZAHAR – Nu mancati zi de zi desert, nici sucuri de fructe si nici bomboane… Evitati alimentele care contin zahar intre ingredientele principale.
Fructe cat mai des, mai ales rosii, prune si afine. Iar pentru a savura realmente desertul, mai bine ciocolata neagra si amara, cu cacao 70%.
8. TREI CESTI DE CEAI VERDE PE ZI – Cel mai bine, intre mese.
9. SA NU FIM DOGMATICI – Ceea ce este mai important, sunt obiceiurile de baza, nu micile abateri ocazionale.
10. TIMP PENTRU PLIMBARI … pentru dans sau alergare. 30 de minute pe zi de mers energic sau ceva echivalent. Este suficient sa mergem pe jos 15 minute pana la birou si sa ne intoarcem tot pe jos.keep going
11. SA STAM LA SOARE … cel putin 20 de minute pe zi,  fara crema, dar atentie la insolatii. Sau sa cerem medicului sa ne prescrie vitamina D.
12. INVATATI O METODA SIMPLA DE RELAXARE – de exemplu, respiratia profunda, pentru a evacua presiunea cand viata ne da senzatia ca suntem incoltiti.
13. SA NE ASIGURAM CA FACEM CEVA CARE NE PLACE FOARTE MULT in fiecare zi, chiar daca este pe durata limitata.