By , on July 19, 2016

Salon


Faceți cunoștință cu Indra Devi (numele real, Eugenia Peterson). Ea a trăit până la vârsta de 103 ani. Indra vorbea 12 limbi, iar printre cunoștințele sale se numărau o mulțime de celebrități de la Hollywood (Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Greta Garbo) și din întreaga lume.

Untitled

Dorim să vă prezentăm cele 29 reguli de alimentație ale Indrei Devi. Acestea ar trebui urmate dacă vreți să trăiți o viață lungă și sănătoasă.

  1. Nu beți apă cu gheață deoarece afectează negativ circulația firească a sucurilor gastrice și digestia sănătoasă.
  2. Beți în fiecare dimineață, imediat după trezire și în fiecare seară, înainte de a merge la culcare câte un pahar de apă călduță sau la temperatura camerei.
  3. Beți cel puțin 5-8 pahare de apă pe zi.
  4. Nu beți în timpul mesei deoarece lichidele diluează sucul gastric. Se permite să beți cu o jumătate de oră înainte de masă și la 2-3 ore după masă.
  5. Beți apa cu înghițituri mici, fără grabă.
  6. Consumați mai bine fructe proaspete în loc de suc.
  7. “Înviorați” apa fiartă prin turnarea ei dintr-un recipient în altul. Este suficient să faceți asta de câteva ori pentru ca apa să recapete elementele pierdute în timpul fierberii, să creeze un efect revigorant și să stimuleze efectul asupra organismului.
  8. Dacă preparați suc din morcovi proaspeți, ridichi, sfeclă sau alte legume, adăugați un pic de verdeață.
  9. Excludeți din dieta dvs alcoolul, cafeaua, ceaiul și cacao.
  10. Beți laptele cu mici înghițituri, deoarece în caz contrar ar putea provoca tulburări digestive. În general laptele este un fel de mâncare, nu de băutură.
  11. Alegeți mâncarea nu cea care vă place, ci pe care organismul dvs o poate asimila.
  12. Alegeți produsele alimentare cu aceeași responsabilitate și grijă ca și în cazul hainelor sau mobilierului.
  13. Excludeți din dieta dvs alimentele “moarte”: conservele, orezul alb șlefuit, zahărul rafinat, făina albă, dulciurile, produsele de patiserie și oțetul. Înlocuiți-le cu orezul brun, zahărul brun, făina de cereale integrale și mierea de albine.
  14. Pesmeții și pâinea învechită sunt mai folositoare decât pâinea proaspătă. Dar ele trebuie mestecate foarte bine și consumate fără lichide.
  15. Consumați nu mai mult de o porție de amidon la o masă. Astfel, dacă mâncați orez, nu mai consumați la aceeași masă pâine, cartofi, paste etc.
  16. Nu consumați la aceeași masă produse cu un conținut înalt de amidon împreună cu cele bogate în proteine (de exemplu cu mazăre, varză, ouă etc.) dacă vreți să evitați problemele cu peristaltismul.
  17. Utilizați apa în care au fiert legumele la pregătirea supei.
  18. Nu aruncați vrejurile de morcov, sfeclă sau ridiche, ci adăugați-le în supă în timpul fierberii.
  19. Fierbeți legumele la foc mic și în cantitate mică de apă, iar cel mai bine la bain marie.
  20. Excludeți din meniu bucatele prăjite și cele grase. Ele se asimilează foarte încet de organism.
  21. Nu consumați grăsimi de proveniență animală (slănină, margarină, unt, ouă etc.), căci ele ridică nivelul de colesterol în sânge.
  22. Doriți să reduceți nivelul de colesterol? Consumați lapte, brânză de vaci și pește și renunțați la ouă și ficat.
  23. Renunțați la produsele ce conțin grăsimi animale, căci ele sunt sărace în proteine, ceea ce împiedică activitatea fermenților.
  24. Atrageți atenția nu doar la cantitatea de grăsimi și calorii consumate, dar și la conținutul de substanțe minerale în produse.
  25. Niciodată nu încălziți de mai multe ori bucatele ce conțin orice fel de grăsimi, inclusive ulei vegetal.
  26. Mâncați fără grabă, într-o atmosferă plăcută și liniștită.
  27. Evitați să mâncați în situații de stres, dispoziție proastă sau iritații, căci organismul secretă toxine ce ajung în tractul digestiv.
  28. Evitați discuțiile neplăcute în timpul mesei.
  29. Adoptați o atitudine respectuoasă față de mâncare.

Însăși Indra Devi a respectat toate aceste reguli până la sfârșitul vieții sale. Anume astfel ea a reușit să ajungă la onorabila vârstă de 103 ani!



Leave a Reply