July 19, 2016

Salon

(No comments)

Faceți cunoștință cu Indra Devi (numele real, Eugenia Peterson). Ea a trăit până la vârsta de 103 ani. Indra vorbea 12 limbi, iar printre cunoștințele sale se numărau o mulțime de celebrități de la Hollywood (Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Greta Garbo) și din întreaga lume.

Untitled

Dorim să vă prezentăm cele 29 reguli de alimentație ale Indrei Devi. Acestea ar trebui urmate dacă vreți să trăiți o viață lungă și sănătoasă.

  1. Nu beți apă cu gheață deoarece afectează negativ circulația firească a sucurilor gastrice și digestia sănătoasă.
  2. Beți în fiecare dimineață, imediat după trezire și în fiecare seară, înainte de a merge la culcare câte un pahar de apă călduță sau la temperatura camerei.
  3. Beți cel puțin 5-8 pahare de apă pe zi.
  4. Nu beți în timpul mesei deoarece lichidele diluează sucul gastric. Se permite să beți cu o jumătate de oră înainte de masă și la 2-3 ore după masă.
  5. Beți apa cu înghițituri mici, fără grabă.
  6. Consumați mai bine fructe proaspete în loc de suc.
  7. “Înviorați” apa fiartă prin turnarea ei dintr-un recipient în altul. Este suficient să faceți asta de câteva ori pentru ca apa să recapete elementele pierdute în timpul fierberii, să creeze un efect revigorant și să stimuleze efectul asupra organismului.
  8. Dacă preparați suc din morcovi proaspeți, ridichi, sfeclă sau alte legume, adăugați un pic de verdeață.
  9. Excludeți din dieta dvs alcoolul, cafeaua, ceaiul și cacao.
  10. Beți laptele cu mici înghițituri, deoarece în caz contrar ar putea provoca tulburări digestive. În general laptele este un fel de mâncare, nu de băutură.
  11. Alegeți mâncarea nu cea care vă place, ci pe care organismul dvs o poate asimila.
  12. Alegeți produsele alimentare cu aceeași responsabilitate și grijă ca și în cazul hainelor sau mobilierului.
  13. Excludeți din dieta dvs alimentele “moarte”: conservele, orezul alb șlefuit, zahărul rafinat, făina albă, dulciurile, produsele de patiserie și oțetul. Înlocuiți-le cu orezul brun, zahărul brun, făina de cereale integrale și mierea de albine.
  14. Pesmeții și pâinea învechită sunt mai folositoare decât pâinea proaspătă. Dar ele trebuie mestecate foarte bine și consumate fără lichide.
  15. Consumați nu mai mult de o porție de amidon la o masă. Astfel, dacă mâncați orez, nu mai consumați la aceeași masă pâine, cartofi, paste etc.
  16. Nu consumați la aceeași masă produse cu un conținut înalt de amidon împreună cu cele bogate în proteine (de exemplu cu mazăre, varză, ouă etc.) dacă vreți să evitați problemele cu peristaltismul.
  17. Utilizați apa în care au fiert legumele la pregătirea supei.
  18. Nu aruncați vrejurile de morcov, sfeclă sau ridiche, ci adăugați-le în supă în timpul fierberii.
  19. Fierbeți legumele la foc mic și în cantitate mică de apă, iar cel mai bine la bain marie.
  20. Excludeți din meniu bucatele prăjite și cele grase. Ele se asimilează foarte încet de organism.
  21. Nu consumați grăsimi de proveniență animală (slănină, margarină, unt, ouă etc.), căci ele ridică nivelul de colesterol în sânge.
  22. Doriți să reduceți nivelul de colesterol? Consumați lapte, brânză de vaci și pește și renunțați la ouă și ficat.
  23. Renunțați la produsele ce conțin grăsimi animale, căci ele sunt sărace în proteine, ceea ce împiedică activitatea fermenților.
  24. Atrageți atenția nu doar la cantitatea de grăsimi și calorii consumate, dar și la conținutul de substanțe minerale în produse.
  25. Niciodată nu încălziți de mai multe ori bucatele ce conțin orice fel de grăsimi, inclusive ulei vegetal.
  26. Mâncați fără grabă, într-o atmosferă plăcută și liniștită.
  27. Evitați să mâncați în situații de stres, dispoziție proastă sau iritații, căci organismul secretă toxine ce ajung în tractul digestiv.
  28. Evitați discuțiile neplăcute în timpul mesei.
  29. Adoptați o atitudine respectuoasă față de mâncare.

Însăși Indra Devi a respectat toate aceste reguli până la sfârșitul vieții sale. Anume astfel ea a reușit să ajungă la onorabila vârstă de 103 ani!

July 11, 2016

Salon

(No comments)

Unele dintre cele mai energizante fructe din lume sunt apreciate a fi cele denumite goji. Acestea se consuma proaspete, cat si sub forma de suc, pudra, capsule sau uscate. Fructele proaspete pastreaza cel mai bine proprietatile benefice ale fructului, dar in stare proaspata, goji nu rezista decat cateva zile, astfel ca este foarte greu de exportat in aceasta forma.

Expertii in domeniul nutritional sustin ca fructele goji uscate reprezinta forma cea mai bine adaptata consumului terapeutic, in acest mod acestea putandu-se conserva timp de un an.

Ele pot pastra astfel multe dintre substantele benefice, fiind, cel mai usor mod de consumat si procurat. Totusi, fata de alte fructe, goji trebuie consumate in functie de anumite criterii.

De pilda, exista o anumita cantitate pentru cei care goji pentru prima data si alta pentru cei care consuma in mod regulat sau pentru cei care consuma aceste fructe in scop terapeutic.

Goji

Dar cum se consuma in mod corect goji?

Nutritionistii spun ca fructele goji au darul de a echilibra aportul de nutrienti si oxigen in corpul uman, iar asta poate cauza simptome neplacute, in primele zile de consum, cum ar fi: dorinta de a merge des la toaleta, oboseala fizica si psihica sau somnolenta.

In plus, trebuie sa tineti cont de faptul ca aceste simptome nu tin niciodata mai mult de 14 zile, iar dupa aceea veti simti cu adevarat beneficiile fructelor goji. Cei care mananca fructe goji se simt mai bine, dorm mai bine si au o stare psihica echilibrata.

Este recomandat ca in primele 72 de ore sa se consume cate 5 fructe goji pe zi, iar dupa aceste zile, este indicat sa se dubleze cantitatea. In cazul in care va aparea o stare de rau, se va diminua cantitatea la jumatate.

Pe de alta parte, trebuie spus ca un consum regulat al acestor fructe se recomanda celor care nu sufera de probleme grave de sanatate, care doresc sa isi imbunatateasca starea generala de sanatate fizica si psihica si sa previna imbolnavirile.

Cei care au probleme de sanatate pot sa consume cel mult 100 grame de goji pe zi!

Aceste persoane pot consuma aproximativ 8 grame de fructe goji de doua ori pe zi, dimineata si seara. Care2.com scrie ca consumul fructelor Goji in scop terapeutic este destinat persoanelor care sufera de afectiuni grave si care au incercat numeroase tratamente conventionale.

Mai multe cercetari realizate la Universitatea din Shanghai, China au indicat faptul ca cu cat persoana este mai bolnava, cu atat efectele de reechilibrare ale organismului sunt mai intense.

Cei care au probleme de sanatate pot sa consume cel mult 100 grame de goji pe zi. Specialistii recomanda ca aceste fructe sa fie consumate cu 30 de minute inainte de micul-dejun, iar pe perioada curei, in special in primele zile, este bine sa se suplimenteze si consumul de apa, deoarece fructele goji pot favoriza aparitia constipatiei.

sursa: alimentatie-sanatoasa.com

 

July 8, 2016

Salon

(No comments)

bloggingSpecialiștii în resurse umane au observat că tot mai multe persoane evită joburile cu program rigid, de la 9 la 18, preferând o carieră care să le ofere o răsplată personală mai mare. Vedem tot mai des femei care renunță la joburile în corporații și aleg să clădească o carieră din pasiune și să devină propriile lor șefe.

Iată 5 exemple de cariere neconvenționale pentru care multe femei au renunțat la joburile tradiționale, la birou:

 

  • Blogging

 

Evoluția galopantă a internetului și dezvoltarea site-urilor de socializare au făcut ca blogging-ul să devină o carieră viabilă pentru foarte multe persoane. Dacă la început blogul se asemăna cu un jurnal online, acum s-a transformat într-o adevărată publicație, uneori chiar nișată pe un anumit domeniu – fashion sau beauty-blogging, un blog de fotografie, de filme, literatura etc. Să pornești pe drumul blogging-ului nu este deloc dificil, ai nevoie doar de un laptop, un domeniu și talent pentru a-ți seduce din condei cititorii.

Experiențele de zi cu zi povestite pe blog, discuțiile cu cititorii în secțiunea de comentarii, interviuri cu diverse personalități – toate fac parte din activitatea unui blogger. Iți va fi indispensabil, așadar, și un reportofon digital pentru interviuri. Aruncă un ochi pe acest site si vei găsi o mulțime de modele de reportofoane, inclusiv unele disimulate, în formă de pix sau stick de memorie, care te vor ajuta să captezi orice discuție care îți stârnește interesul.

 

  • Bijuterii hand-made

 

O mulțime de femei și-au transformat pasiunea pentru cercei, brățări și coliere într-o adevărată carieră. Fimo, lemn, clei și o mulțime de alte materiale sunt utilizate în realizarea bijuteriilor hand-made, iar pentru că fiecare piesă este unicată, clienții nu se lasă prea mult așteptați.

Dacă ești pasionată de realizarea bijuteriilor, ai la dispoziție și cursuri pentru a-ți perfecționa tehnica și pentru a învăța modalități noi de a crea tot felul de obiecte de decor. În plus, asistăm la o reîntoarcere la obiecte autentice, iar bijuteriile în serie sunt tot mai puțin căutate.

 

  • Make-up artist

 

După ce ți-ai pierdut ore în șir zilnic în fața oglinzii în cautarea machiajului de zi perfect, e timpul să arăți și altor femei care este nivelul tău de îndemânare cu pensulele. Foarte multe femei și-au lăsat în urmă jobul de la corporație pentru a merge pe drumul machiajului profesional, iar acest lucru le-a adus o mulțime de satisfacții.

Orele de lucru sunt flexibile, este un domeniu creativ și în care vei cunoaște o mulțime de persoane interesante, mai ales artiști. Jocul cu farduri, gloss-uri și culori este fascinant pentru orice femeie, însă devine o adevărată carieră doar dacă ești dispusă să investești timp în pasiunea ta.

 

  • Ghid turistic

 

Ce poate fi mai plăcut decât să le împărtășești turiștilor frumusețea țării tale natale? Peisajele superbe, clădirile emblematice și multitudinea de persoane cu care interacționezi zilnic fac din meseria de ghid turistic una neconvențională, care nu are nimic de-a face cu statul la birou.

În vreme ce tu le arăți turiștilor locurile deosebite din România, mulți alții stau la birou în ședințe interminabile și lucrând la proiecte cu deadline-uri imposibile. Poate din acest motiv tot mai mulți se îndreaptă către această carieră.

 

  • Instructor de fitness

 

Atunci când orele la sala de sport s-au transformat într-o adevărată plăcere, este aproape firesc ca asta să se transforme într-o carieră. Locul biroului este luat de sala de sport, iar sunetul tastelor este înlocuit cu cel al muzicii ritmate. Vei vedea o mulțime de persoane care își vor schimba viața cu ajutorul tău și vei contribui în mod activ la această schimbare.

Într-un secol în care tot mai mulți dintre noi cădem pradă mâncării de la resturantele fast-food și avem un stil de viață sedentar, niciodată nu sunt suficient de mulți antrenori de fitness.

sursa: marieclaire.ro

Cand vine vorba de ritualuri de frumusete, produsele pe care le folosesti pot sa iti aduca atat satisfactii, facandu-te sa te simti mai confortabil cu privire la anumite imperfectiuni, dar si presiunea de a arata mereu perfect.

Desi este mai usor de spus decat de pus in practica, incearca sa fii mai relaxata din anumite puncte de vedere, pentru a te bucura mai mult de frumusetea ta naturala si viata de zi cu zi. Daca grijile tale legate de felul in care arati te fac sa te declari tot timpul nemultumita de propria persoana, detaseaza-te putin de toate aceste asteptari.

Iata care sunt lucrurile pentru care nu ar trebui sa te mai stresezi atat, nefiind pana la urma atat de importante.

Sa fii mereu bronzata

O piele bronzata arata mereu mai bine, insa nu risca sa intri intr-un cerc vicios. Concentrandu-te prea mult pe cat de mult sau nu esti bronzata te poate face sa neglijezi cel mai important lucru, si anume sanatatea pielii tale.

A avea mereu tenul perfect

E greu ca un ten cu imperfectiuni sa nu te indispuna, insa nu mai mult decat este cazul. Orice problema are o rezolvare, nu trebuie ca starea ta de spirit sa aiba de suferit din cauza felului in care arati. Cu orice te-ai confrunta, e bine sa iti aduci aminte ca de multe ori ne exageram singuri defectele, iar ceilalti nu le acorda nici pe departe la fel de multa importanta.

Parul tau

Nu e usor sa obtii buclele perfecte acasa, fara ajutorul unui profesionist. Sau poate ai fi vrut sa ai un par drept, iar al tau este cret. Nu te stresa de fiecare data cand ai impresia ca parul tau sta oricum mai putin cum ti-ai dorit si, mai ales, nu te mai gandi ca ai vrea sa semeni cu altcineva. Indiferent de tunsoare, textura sau culoare, pur si simplu parul va avea intotdeauna si zile proaste.

Sprancenele groase

Sprancenele groase pot sa fie in trend, dar cel mai important e ca ele sa arate bine conform fizionomiei tale. Aranjeaza-le cum te avantajeaza, ai grija sa nu exagerezi cu pensatul si uita de trend-uri.

Dinti mai albi

Reclamele care ne fac sa credem ca vrem sau avem nevoie de dinti mai albi au inceput sa ne invadeze. Inainte de a incerca diverse tehnici si a deveni obsedata de dintii tai, cere sfatul unui specialist. A avea o dantura ingrijita si sanatoasa e mai important decat a te supune unor proceduri de care poate nici macar nu ai nevoie.

 Manichiura perfecta

Pe cat de bine se simte si de frumos arata o manichiura proaspata, pur si simplu e posibil sa nu avem intotdeauna timp sa ne ocupam de ea. Sigur, pentru o ocazie speciala sau un interviu, e important sa arati cat mai bine, insa daca unghiile tale nu sunt perfecte intr-o zi obisnuita nu face din asta un eveniment care sa iti strice ziua.

Iti afisezi semnele de imbatranire

Odata cu trecerea timpului, te confrunti cu riduri, fire de par alb si o piele care nu e mai e chiar atat de ferma. In loc sa te ingrijorezi non stop, consumandu-ti toata energia in a stopa ceva ce este pana la urma inevitabil, mai bine gandeste-te ca atitudinea este cea mai importanta. Cum te simti in pielea ta isi va pune amprenta si asupra felului in care arati. Nu uita ca frumusetea vine in primul rand din interior!

Nevoia de a tine pasul cu orice trend

Uneori trend-urile se schimba atat de repede, incat e greu sa tii pasul. Nu trebuie sa te stresezi daca nu reusesti sa incerci toate noile produse sau tehnici de infrumusetare. Alege doar ce ti se potriveste si te face sa te simti confortabil.

sursa: elle.ro

June 23, 2016

Salon

(No comments)

Ai vazut un bebelus care isi intinde satisfacut bratele si picioarele? Sau un catel care se intinde lenes la soare… Ei bine, atat bebelusii cat si animalele stiu instinctiv ca este foarte important sa se intinda. Din pacate adultii uita prea des sa faca asta. In consecinta, corpul se crispeaza, pozitiile gresite devin obisnuinta si durerea apare. Yoga, stretching, Pilates… uite cum descoperim ca a ne intinde este o binefacere.
minte si corp, strechingAsadar, pentru a gusta pe deplin starea de bine, trebuie sa respecti trei lucruri. Respira profund: o respiratie ampla si lenta ajuta la calmarea mentalului si la deblocarea muschilor. Nu te grabi: invata sa adopti progresiv noile pozitii si mentine-le pe fiecare cel putin 10-15 secunde. Nu forta: durerea este un semn care arata ca trebuie sa respiri mai profund pentru a te destinde ori sa nu fortezi intinderea. Iata cinci exercitii pe care e bine sa le faci dimineata si/sau seara. Beneficiile sunt mult mai mari daca repeti cu regularitate aceste exercitii, decat daca le faci intens, dar mai rar.

Umerii

Pozitia
sezand (sau in picioare, cu talpile paralele si picioarele usor departate), spatele drept, indoaie un brat in dreptul pieptului si exercita cu mana opusa o presiune asupra cotului, pentru a intinde bratul. Creste intensitatea presiunii progresiv timp de 15 secunde, apoi relaxeaza (trei repetari pentru fiecare parte).

La ce ajuta
Alungeste muschiul din spatele bratului (triceps) si pe cel al umarului si relaxeaza articulatia. Cand tensiunea se instaleaza, partea de sus a corpului se blocheaza prima. Relaxand aceasta zona, eviti ca tensiunea sa se extinda in restul corpului.

Lombarii

Pozitia
Stand pe spate, cu mainile intinse in lateral, palmele pe sol si picioarele intinse, pliaza genunchiul drept si asaza talpa dreapta pe genunchiul stang. Intoarce bazinul spre stanga si lasa genunchiul drept sa coboare cat mai mult spre sol. Orientand capul spre mana dreapta, preseaza la maximum umarul drept pe sol pentru a creste intensitatea rasucirii. Respirand profund, mentine pozitia 15-20 de secunde, apoi schimba partea.

La ce ajuta
Intinde coloana vertebrala si in particular zona lombara si fesierii si este eficient impotriva durerilor de spate. Acestea din urma sunt adesea legate de starea noastra afectiva. Intinzandu-ne zona lombara putem elimina incet tensiunile emotionale.

minte si corp, strechingTalia

Pozitia

In pozitie verticala, cu picioarele usor departate si cu talpile paralele, ridica bratele deasupra capului cu degetele impreunate (palmele in sus). Fara sa te arcuiesti, cu picioarele nemiscate,
inalta-te ca si cum ai vrea sa atingi plafonul cu varful capului. Apoi trage
de partea stanga inclinandu-te catre partea dreapta. Atentie, inalta-te dar nu te apleca. Nu te arcui si nu uita sa respiri. Nu ramane prea mult timp in picioare deoarece este o miscare destul de obositoare.

La ce ajuta
Deschide cutia toracica, alungeste muschii taliei si muschii abdominali si redreseaza coloana vertebrala.
Miscarea imbunatateste respiratia si aduce calm si energie.

Coapsele

Pozitia
In pozitie verticala, talpile paralele si picioarele usor departate, prinde piciorul stang cu mana stanga si adu-l spre fesa. Respira si mentine pozitia 15 secunde (doua repetari pe fiecare parte). Trebuie sa simti intinderea pe partea din fata a coapsei. Pentru un mai bun echilibru, poti sa te sprijini cu mana de un perete sau de un spatar de scaun.

La ce ajuta
Destinde cvadricepsul, care este foarte solicitat si are tendinta de a se intari. Arcuirea ii permite sa se reoxigeneze si sa nu creasca in volum.

Coloana vertebrala

Pozitia
In genunchi, sezand pe calcaie, inclina bustul spre coapse, incercand sa mentii fesele cat mai aproape posibil de calcaie. Bratele se tin pe sol de-al lungul corpului cu palmele indreptate spre plafon. Pozitia capului: fruntea pe sol sau, pentru mai mult confort, capul intors intr-o parte. Inchide ochii, respira incet si profund.

La ce ajuta
Este numita in yoga „pozitia copilului” si calmeaza mentalul, relaxeaza picioarele si destinde toata coloana vertebrala, de la zona lombara la zona cervicala.

sursa: http://www.psychologies.ro